tisdag 12 juli 2011

Tävling :)

HEJ!!
Alla fina läsare.
Jag har nu gått över 10 000 besökare och vill fira er med en liten tävling.

Priset är två olika tyger, lite spets band, ängla hår, ängla vingar, olika ögon, trä knappar, tre olika brodyr garner och 10st brosch nålar.

Hoppas det finns något som faller er i smaken, jag tog lite vad jag hade hemma :)


Regler:
En lott: Skriv en kommentar på inlägget.
Två lotter: Skriv en kommentar och länka till tävlingen på din blogg.
Tre lotter: Skriv en kommentar, länka till tävlingen och bli följare av min blogg :)

Tävlingen avslutas söndagen den 7 Augusti och då ska vinnaren lottas fram :)

Ha en fortsatt underbar sommar alla Kram

15 kommentarer:

  1. Tjoho, grattis till alla besökare :) Jag är gärna med i din tävling. Har länkat med bild från högra sidospalten på min blogg, under "Tävlingar". Följare är jag redan! 3st lotter :)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med så många läsare :) Jag vill vara med och tävlar med 3 lotter :)

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Roligt med så många besökare! :)
    Jag är gärna med och tävlar! Länkar hit ifrån min blogg med detsamma! Och följare har jag precis blivit, så tre lotter! :)
    Önskar mig själv lycka till! :P

    Hälsningar
    Anch0r
    http://anch0rproduction.blogspot.com/

    SvaraRadera
  4. Grattis till så många besökare!! Visst vill jag va med på din utlottning jag länkar på min sida och följare är jag redan = 3 lotter

    SvaraRadera
  5. Grattis till alla besökare! Jag provar gärna lyckan med 1 lott.
    MVH Birgit

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med & tävlar med 1 lott!

    SvaraRadera
  7. Klart jag vill vara med! Två lotter tack, en för kommentaren och en för att jag är följare (via bloglovin) :)

    SvaraRadera
  8. jag är gärna med och tävlar!
    1 st lott, tack.

    SvaraRadera
  9. Jag vill såklart ha chans att vinna. Jag har länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  10. Hej! Har tassat runt lite och läst på din blogg. Jag vill också vara med och hoppas på vinst hos dej. Jag länkar på min blogg = 2 lotter.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  11. Grattis till alla besökare!
    Jag är gärnar med och tar 2 lotter.

    blir följare med bloggnamn Gratishav.

    Hoppas på tur!

    SvaraRadera
  12. Also I sign up for these super candy.
    1 lott
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvaraRadera
  13. wow! congrats!
    please enter my name
    I am a follower and will post on my sidebar.
    3 lotter
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvaraRadera
  14. Hej, grattis till besökarna! Jag är gärna med och tävlar. Har länkat från min blogg. /Mia

    SvaraRadera
  15. Nice gift!
    3 lodd
    http://lilangkrea.blogspot.com/

    SvaraRadera